Przejdź do treści
Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Prawa Pacjenta

SP ZOZ Proszowice

Prawa Pacjenta

Pragniemy zapewnić każdemu pacjentowi kompleksową opiekę zdrowotną na wysokim poziomie. Doskonalimy jakość usług medycznych oraz dbamy o dobrą komunikację z pacjentami. Dbałość o jakość opieki opieki zdrowotnej jest niezbędną inwestycją.

 

Prawa pacjenta reguluje Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Tekst ustawy dostępny jest np. na stronie internetowej Rzecznika Praw Pacjenta: www.rpp.gov.pl oraz na Stanowisku Pracy ds. Praw Pacjenta.

 

Prawa i Obowiązki pacjenta oraz Karta praw pacjenta w wersji drukowanej są dostępne w dyżurkach pielęgniarskich Oddziałów, w Recepcji Izby Przyjęć , w Rejestracji do Przychodni oraz na Stanowisku Pracy ds. Rzecznika Praw Pacjenta.

 

Informujemy, że skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy podmiotu) oraz adresu wnoszącego skargę pozostawia się bez rozpatrzenia

 

Jeżeli z treści skargi lub wniosku nie można należycie ustalić ich przedmiotu, Szpital wzywa wnoszącego skargę lub wniosek do złożenia w terminie siedmiu dni od dnia otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia z pouczeniem, że nie usunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpoznania.

 

Przyjmowanie skarg i wniosków

 

Pacjent lub osoba reprezentująca jego prawa; jeżeli uzna, że prawa te zostały naruszone, może zwrócić się z interwencją do:

  • pisemnie poprzez wysłanie skargi drogą pocztową na adres siedziby Szpitala lub osobiste złożenie skargi na piśmie w Kancelarii Szpitala (od poniedziałku do piątku w godz.7:30-14:30)
  • poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej (e-mail) na adres skrzynki poczty elektronicznej Pełnomocnika ds. Pacjenta
  • poprzez wysłanie skargi na numer faxu: 12 386 14 00
  • ustnie:
    – poprzez rozmowę z osobą zatrudnioną na Stanowisku Pełnomocnika Praw Pacjenta w siedzibie Szpitala-Dział Kadr i Organizacji lub telefonicznie pod nr 12 386 51 41 (od poniedziałku do piątku w godz. 12:30 -14:30)
    – poprzez bezpośrednie przedstawienie tematu skargi w rozmowie z Dyrektorem Szpitala/ Dyrektorem ds. Lecznictwa w Kancelarii Szpitala ( każdy wtorek między 12: 00 -13:30)
    – poprzez osobista rozmowę z Ordynatorem/Kierownikiem danego Oddziału/Poradni lub bezpośredniego przełożonego danej komórki organizacyjnej

 

lub złożyć skargę do:

 

Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Krakowie
ul. Wadowicka 8W30-415 Kraków, Obsługa Ubezpieczonych poniedziałek: 8.00-17.00
wtorek, środa, czwartek: 8.00 -16.00 piątek: 8.00-15.00
Telefoniczna Informacja Pacjenta 800 190590
Za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: dsiw@nfz-kraków.pl

 

Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie?Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska46, 01-171 Warszawa
Bezpłatna infolinia: 0 800 190 590 lub tel. 22 532 82 50 faks: 22 532 82 31
e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
przez ePUAP (adres skrzynki ePUAP:/RzPP/skrytka)

 

Kancelarii Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Okręgowej Izby Lekarskiej w Krakowie
ul. Krupnicza 11a, 31-123 Kraków tel. 12 619 17 17; 12 619 17 25
e-mail: sekretariat@bpp.gov.pl

 

Okręgowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Małopolskiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Krakowie
ul. Szlak 61, 31-153 Kraków

 

Wojewódzkiej Komisji do Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych w Krakowie. Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków tel. 12 448 10 22 (sekretariat), 12 448 10 21, fax. 12 448 10 01
e-mail: zdarzenia.medyczne@malopolska.uw.gov.pl